نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

قــافیــــه به قــافــــیه باخــــــــــــــــــــــــتم
بــــرگ به بــــرگ
واژه بــــــــه واژه
و اینک تنها داشته من حس تلخ نداشته هایی است
که شعر نمی شود ، اما آوار می شود
چقدر خوب است که دلتنگم
چقدر خوب است که چیزی ندارم تا از دست بدهم
چقدر خوب است که بغض دارم
من نه *شاعرم* و نه هوس دارم به شروع دردهای دوباره اما...
بد باختم ، بد...
من به حس جنونی باختم که باورم بود ...
زیر هم نوشتن این واژه ها دلیل بر *شعر* نیست
دلیلش واژه هایی است که به هم ربط ندارند ، اما
هر کدام از یک درد حرف میزنند ...
" من به زیادی عشق باختم "

عِــــشـــْــق مَمــــْـنوع✖

نفرین شده

بہ عِــــشـــْــق
     شَـــــڪ ڪردم...
             اَز زَمانے ڪِہ..

عاشِـــــقانہ عـــِشق وَرزیدم و ظالـــمانہ ظٌلم دیدم..

بہ عِــــشـــْــق
     شَـــــڪ ڪردم...
                 وقتے ڪہ ...
بہ وٌسعَـــت صِداقَــــتم دٌروغ شِنیدَم...

بہ عِــــشـــْــق
     شَـــــڪ ڪردم...
                 وقتے ڪہ ...
خاڪے شُدم امّا آنـــها ڪہ خـــــاڪِ پایم بودند     برایـــــَم مَـــــغرور شُـــــدند...

عِــــشـــْــق مَمــــْـنوع✖

                       تا زَمانے ڪہ ...

          هَـــــوَس را عِــــشـــْــق  میگویند...

  • Mohammad sh

نظرات  (۶)

تا موقع ازدواج دوستی کردن ممنوع سم برای روح و جسم
از خدا کمک بخواییی کمکت میکنه ...

پاسخ:
...heh
در راه عشق قدم گذاشتی
ظلم
دروغ
غرور
بی مهری
.
.
.

سلام عاشق متنا و عکساتم اگه اجازه بدی کپی کنم ممنون میشم
پاسخ:
بفرما
عشق...اشتباه فاحش یک فرد در تمایز یک آدم معمولی از بقیه ی آدم های معمولی ست...


+بسته بسته کدئین خوردم و عاقل نشدم،پدر عشق بسوزد که درآمد پدرم...
پاسخ:
پدرش چرا خودش بسوزه
عالی خیلی عالی 
مطلب جدید می گذاری بهم بگو مرسیح
پاسخ:
چشم
گاهی اوقات دوست داشتن آدم ها درد دارد...
دردش این است که
 کسی حرف دلت را نمی فهمد!!
هوشنگ ابتهاج
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی