نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

قــافیــــه به قــافــــیه باخــــــــــــــــــــــــتم
بــــرگ به بــــرگ
واژه بــــــــه واژه
و اینک تنها داشته من حس تلخ نداشته هایی است
که شعر نمی شود ، اما آوار می شود
چقدر خوب است که دلتنگم
چقدر خوب است که چیزی ندارم تا از دست بدهم
چقدر خوب است که بغض دارم
من نه *شاعرم* و نه هوس دارم به شروع دردهای دوباره اما...
بد باختم ، بد...
من به حس جنونی باختم که باورم بود ...
زیر هم نوشتن این واژه ها دلیل بر *شعر* نیست
دلیلش واژه هایی است که به هم ربط ندارند ، اما
هر کدام از یک درد حرف میزنند ...
" من به زیادی عشق باختم "

...هHe


نفرین شده


اگہ آنلـاٰیـڹ بــودُ خَبَرتو نَگـــِرِفٺ بــِدوڹ سرش لا پاٰٰٰیِ کَسی دیــگست↯↻↯

       ✖پـــَ مزاحِمِ گــوه خوریٰاش نَشــــــو✖

  • Mohammad sh

نظرات  (۱۴)

  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • ツツزیبا بود
    عالی بود....یه چیزی بیشتر از عالی حتی
    چن روزه کمتر میای نت انگار!
  • ماسال نیوز
  • موفق باشید
    بعضی از عکسای وبو عوض کردم بیا ببین خوبن یان
    این چی بود دیگه گذاشتی ؟ 
    کجایی 
    خبری ازت نیست
    اگه میخوای بگی یه کسی پسته که لیاقت با تو بودن رو نداره. پس ازش ننویس. و ولش کن.
    خوش اومدی...
    دستت طلا...دمت گــــــــــــــرم دادا
    عجبا
    اینا چیه نوشتید!!!

    ممنونم..

    بعضی ها رو باید فراموش کرد..
    جالب بود:))
    اپـــــم و منتظر نظر قشنگت :)
    آپــــــــــــــــــــــ کـــــــــــــــن...
    مث همیشه یه آپ توپ و باحال :)
    سلام ب آقا محمد خودمون...صبحت بخیر

    آپم منتظرتم تو وبم
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی