نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

قــافیــــه به قــافــــیه باخــــــــــــــــــــــــتم
بــــرگ به بــــرگ
واژه بــــــــه واژه
و اینک تنها داشته من حس تلخ نداشته هایی است
که شعر نمی شود ، اما آوار می شود
چقدر خوب است که دلتنگم
چقدر خوب است که چیزی ندارم تا از دست بدهم
چقدر خوب است که بغض دارم
من نه *شاعرم* و نه هوس دارم به شروع دردهای دوباره اما...
بد باختم ، بد...
من به حس جنونی باختم که باورم بود ...
زیر هم نوشتن این واژه ها دلیل بر *شعر* نیست
دلیلش واژه هایی است که به هم ربط ندارند ، اما
هر کدام از یک درد حرف میزنند ...
" من به زیادی عشق باختم "

"ﺩﻧـﯿـﺎی ﻣـﺠـﺎﺯے"

نفرین شده

"ﺩﻧـﯿـﺎی ﻣـﺠـﺎﺯے"
ﺷـﻠـﻮﻍ ﺗَـﺮﯾـن ﺳَـﺮﺯﻣـﯿـﻦِ ﺗـﻨـﻬـﺎﯾـے ﺍﺳت☆
ﺑـﺎ ﻫـﻤـہﮐس ﻫﺴﺘـے ﻭ ﺑـﺎ ﻫﯿــﭽکس
ﻧـﯿـﺴـﺘـے✖

دوست مجازی من...
چند وقت است برایت مینویسم و تو میخوانی
وگاهی تو مینویسی و من میخوانم

دوست مــــــــــجازی من

این روزها درد دلهایمان را
به زبان نمی آوریم
تایپ میکنیم

مانده ایم اگر این دنیای مجازی نبود
روی دیوار احساس چه کسی مینوشتیم

نامت زیباست اما افسوس مجازی هستی

پشت هر یک از این نوشته ها یک نفرنشسته است
میخواند،فکر میکند،گاهی هم گریه میکند،یا میخندد

برای چند دقیقه هم که باشد از دنیای واقعی مرخصی میگیری
مینشینی برای دل خودت
گاهی هم شب و روز میچرخی در این دنیای رمز دار

ولی میدانم

قدر تمام لبخندهایت تنها هستی
اگر همدمی بود که مجازی نمیشدی

دوست مــــــــــجازی من

گاهی آنقدر بیخود میشویم بین یک دنیا دروغ و اعتقاد

فراموش میکنیم خودمان را
دور میزنیم منطق و باورهایمان را
میخندیم/گاهی هم دروغ میگوییم

نمیدانم....
شاید این معجزه ی مـــــجازی بودنت باشد

دوست مجازی من

بودنت را قدر میدانم

نـــــظریــــادت نـــــره


  • Mohammad sh

نظرات  (۷)

  • مهدی ابوفاطمه
  • لایک دقیق و زیبا بود
    با تبادل لینک موافقید

    لایک
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • خیلی خیلی زیبا و عالیツツツツツツ
    دوست مجازی من....عالی بود
    عالی دوست مجازی 
    من خودماون خندون نیستم چون داغونم 
    هعییییی اره اینطوریه که گفتین.....لایک برای این متن بسیار کمه....

    پس فراتر از لایک براتون میدم....خوشحال میشم به منم سربزنیدو باتبادل لینک موافقت کنید...
    سلام
    دوست مجازی خودتم کم پیدا شدی؟؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی