نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

قــافیــــه به قــافــــیه باخــــــــــــــــــــــــتم
بــــرگ به بــــرگ
واژه بــــــــه واژه
و اینک تنها داشته من حس تلخ نداشته هایی است
که شعر نمی شود ، اما آوار می شود
چقدر خوب است که دلتنگم
چقدر خوب است که چیزی ندارم تا از دست بدهم
چقدر خوب است که بغض دارم
من نه *شاعرم* و نه هوس دارم به شروع دردهای دوباره اما...
بد باختم ، بد...
من به حس جنونی باختم که باورم بود ...
زیر هم نوشتن این واژه ها دلیل بر *شعر* نیست
دلیلش واژه هایی است که به هم ربط ندارند ، اما
هر کدام از یک درد حرف میزنند ...
" من به زیادی عشق باختم "

خَـــــــــــستَم...

خستم

سـَّـــر خـٰـٰـٰـٰـٰـٰاکــٔ مـَـَـَـَـَـَن✋

اُوْنے کہِ بْیشتًّر اَذیَّتَـم کرد🔪

بْیشتَّـــــْـر گــٍــٍــٍــٍــٍــریْہِ مْیکنہ💧

اُوْنے کہِ نًَخـٰـٰـٰاستـــْـ مًنـــوْ بِبینہِ👤

بٰالاخــًـًـًره مْیٰاد دیـْـْـْـْـْدَن جَّسـَّـــدًَم⚰

اُوْنے کہِ سًّلامْ نِمیْکرد، مْیٰاد بَرا خُدافٍظےْ👋

عَّجًَبــْ روْزیہِ اٌوْن روْز... فَّقًَـط مَّن نیستَّــــم❌

🚬🚬🚬

  • Mohammad sh

نظرات  (۱)

  • ηαяgєѕι_ηαяιмαηι 1400
  • عالی و دوست داشتنی ..........موفق باشی دل خسته
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی