نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

قــافیــــه به قــافــــیه باخــــــــــــــــــــــــتم
بــــرگ به بــــرگ
واژه بــــــــه واژه
و اینک تنها داشته من حس تلخ نداشته هایی است
که شعر نمی شود ، اما آوار می شود
چقدر خوب است که دلتنگم
چقدر خوب است که چیزی ندارم تا از دست بدهم
چقدر خوب است که بغض دارم
من نه *شاعرم* و نه هوس دارم به شروع دردهای دوباره اما...
بد باختم ، بد...
من به حس جنونی باختم که باورم بود ...
زیر هم نوشتن این واژه ها دلیل بر *شعر* نیست
دلیلش واژه هایی است که به هم ربط ندارند ، اما
هر کدام از یک درد حرف میزنند ...
" من به زیادی عشق باختم "

دام هــــــــوس

نفرین شده

تا به کی اِی دل دیوانه به دام هــــــــوسی

نَگذاری که من آسوده برآرم نفـــــــــسی

گِریَد و سوزد و اَفروزَد و نابود شود، هر که چون شمــــــع بخَندَد به شب تارکسی

بی گمان دست در آغـــــوش نگارش ببرند

هرکسی بوسه سِتاند ز لب یارکسی

 در دیاری که نیست کسی یار کسی

یارب ای کاش نیفتد به کسی کار کسی


  • Mohammad sh

نظرات  (۶۳)

هیچ مرز خاصی بین عشق و هوس وجود نداره یا اقلا من درکش نمیکنم.
  • عبد الزهرا "س"
  • خیلی عالی
    عشق آمدو آتش زد به تاروپودم...
    عالی 
    ممنون که به وبم اومدی
  • عبد الزهرا "س"
  • پست جدیدی ندیدم ...
  • صراط مستقیم
  • سلام
    چون فرمودید بیام آمدم مطلبتان خوبه کاش بقیه اش هم همینطور بود
    سپاسگذارم
  • مهدی شریفی
  • در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن
    شرط اول قدم آن است که مجنون باشی
  • رزمنده شورافکن
  • سلام
    ممنون به وبم سر زدی راستش از وب شما بدجوری بوی خیانت و نا امیدی و ... می آد
    اچرا اینقدر سیاه و نا امید پست می ذارید همه که خیانتکار نیستند نیمه پر لیوان رو نگاه کنید.
    در این ماه پر برکت از خدا بخواهیم دستمون رو بگیره تا به راه خودش قدم برداریم.
    سلام

    پر معنی ست...
  • محمد محمدیان
  • عشق واقعی عشق به خداست
    که ماندگار و زیبا ست که ذوق واقعی در دلها رو بوجود میاره
    لایک
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
    الّا یک از هزاران. خوشحال میشیم  بمون سر بزنین.
  • فروهر وَ فرداد
  • بیگ لایک
    باوشه توهم مرسی اومدی...
    لینک شدی
  • آرمیــن آریـــا
  • سلام

    لینک شدید

    ممنون میشم لینک کنید

    موبونیوز mobonews.blog.ir

  • محمد محمدیان
  • متاسفانه روز به روز مسیر هوس راهپیمایان بیشتری به خودش میگیره

    خدایا شیرینی راه عشق را در دل ما قرار ده
  • فروهر وَ فرداد
  • بله.......
    حالا چرا اینو گذاشتید؟؟؟
  • سعید ابراهیم زاده
  • وبت حرف نداره
    عالیه
  • سعید ابراهیم زاده
  • تبادل لینک میکنی؟

    زمانی که عشق تمام شد آن خداست
  • مدیر وبلاگ
  • دوست عزیز مطالب متنوعی داری ای کاش در مطالب اخلاق رعایت می شود سرجمع عالی هستش
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • یا رب ای کاش نیفتد به کسی،کار کسی !

    ممنون از حضورتون 
    درودبرشما وممنون که به من سرزدید
    جسارتا همه چیزسایت شماراپسندیدم جزعنوان" نفرین شده"
    پاینده باشید
    بدرود
    ضمنا سایت شعرهای من به این آدرسه سربزنیدممنون می شم
    http://shahzidy.blog.ir/
    بدرود
    سلام
    ممنونم که سرزدید..

    چه اسم وبلاگی.....ما باید همیشه عاشقانه زندگی کنیم..

    واقعا خدا نکنه کارمون به کسی بخوره..موفق باشید
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
  • محمد احمدی
  • سلام
    سایت شما بازدید شد.
  • ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
  • :0
  • مهدی جباری
  • واقعا نمیدونم چی بگم...
    سلام مرسی که به وبم اومدی
  • fatemeh S.NAKHAEI
  • بسیار زیبا 
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • سلام ب وب من هم سر بزن و دنبالش کنツ
  • مهدی شریفی
  • لمع البرق من الطور و انست به
    فلعلی لک اتٍ بشهاب قبسی
  • امین نظری
  • مسیر عشق و هوس یکی است فقط اگر برای خودت هوس را انتخاب کردی نباید برای هیچ یک ار خانوادت آرزوی عشق کنی 
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • لایک
    پس من تو کدوم گروهم که نه عاشقم و نه هوسباز :\
  • پارسا قلندر
  • اگه تو زندگیـــــ یکیــــــ از سیمـــ هایـــــ سازتـــــ پاره شد,

    آهنگــــ زندگیتو جوریـــــــ ادامه بده کهـ هیچکســـ نفهمه

    چیـــــــ به تو گذشتـــــــ...

    حتی اونیــــــ که سیمو پاره کـــــــــرد ....

    بگو دادا دیگه آب از سرمون گذشته
    "متاسفانه" خیلی طرفدار داره.
    میدونی جوونی و نوجونی رو با اینا سر کردن ...فکر کردن بهش هم ناراحتم میکنه. یا مثلا گوش دادن به یه سری اهنگها. یا اصن همین فازِ مسخره ای که من دارم.

    شایدم باید عوض کنم! تنوع قالب کمه دیگه. سخته انتخاب.
  • محمدعلی صادقی کیا
  • جالبه ولی واقعیته!!
    آپ نمیکنی
  • ماسال نیوز
  • موفق باشید
  • آقای سر به هوا ...
  • سلام .
    و امان از هوس !
    اگر دوست داشتی به منم سر بزن .
    سبک نوشتنت رو دوست دارم ...
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • پست جالب بود....
    اسم وبلاگتون آدمو میترسونه...O_o
    سلام
    جالب بود
    اگه طوری می شد که پدر و مادرا می تونستن دوست داشتنو به بچه هاشون یاد بدن اینجوری نمی شد آخه همه شون درگیر معیشتن !
    من شمارو لینک  ودنبال کردم شماهم منو لینک ودنبال کنید کنید
  • پارسا قلندر
  • دیدن عکست تمام سهم من است
    از “تو ”
    آن را هم جیره بندی کرده ام
    تا مبادا
    توقعش زیاد شود!
    دل است دیگر . . .
    ممکن است فردا خودت را از من بخواهد!

    وبتون عالیه ب وب منم سر بزنید خوشحال میشم ♥
    چرا نظراتت همه ش اومده تو هرز نامه م؟ :/ نظرات 20 روز پیشت رو الان دیدم ! عذر میخوام واقعا !
    وای
  • دانشنامه دفاعی
  • جالب بود
    لایک
  • دانشنامه دفاعی
  • سلام برادر عزیزم.
    دفعه قبل یادم رفته بود لایک بزنم.
    فهمیدم در اینستاگرام فعالیت میکنید.
    این آدرس من است
    https://instagram.com/irarmy_ir
    امیدوارم بتوانیم بهتر یکدیگر را بشناسیم.
    تا اینجایش که خوب بوده. به شکلی که حاضرم اگر بخواهید وبلاگتان را لینک کنم.

    سلام...ممنون که سرزدید...وبلاگ جالبی دارید...امیدوارم موفق باشید...اگه باتبادل لینک موافقید بهم بگید...
    :(((((((((
  • آیه پارسا
  • سلام دنبالتون میکنم:)
    واقعا که راس میگه این عکس نوشت
    پاسخ:
    اره راسته
  • آیه پارسا
  • ممنونم نظز لطف شماست آقا
  • فرشاد اشتری
  • احسنتتتتتت
    جالب بود ...
    تشکر
    بسیار زیبا و با معنی بود. 
    این تصویر پرو فایل کیه جسارتن ؟:(
    پاسخ:
    تصویر پروفایل؟؟؟؟!!!!!!!
    هیچکس
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • :)))))))))

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی