نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

قــافیــــه به قــافــــیه باخــــــــــــــــــــــــتم
بــــرگ به بــــرگ
واژه بــــــــه واژه
و اینک تنها داشته من حس تلخ نداشته هایی است
که شعر نمی شود ، اما آوار می شود
چقدر خوب است که دلتنگم
چقدر خوب است که چیزی ندارم تا از دست بدهم
چقدر خوب است که بغض دارم
من نه *شاعرم* و نه هوس دارم به شروع دردهای دوباره اما...
بد باختم ، بد...
من به حس جنونی باختم که باورم بود ...
زیر هم نوشتن این واژه ها دلیل بر *شعر* نیست
دلیلش واژه هایی است که به هم ربط ندارند ، اما
هر کدام از یک درد حرف میزنند ...
" من به زیادی عشق باختم "

ڪـَـــرشُدم...


نفرین شده


↜هـــــــHehــــه↝

"دوســـــتـــت دارم"...

خیلیا با شنیدڹ ایڹ جُملہ "خَـــــــــر" شدَڹ...

مَڹ از بَس شنیدم "ڪـَـــر" شُدم...

  • Mohammad sh

نظرات  (۱۷)

  • فروهر وَ فرداد
  • در جهت عشق و عاشقی کار میکنید یا در جهت...عشق های الکی؟!! بالاخره
    با سلام در صورت تمایل به تبادل لینک اطلاع بدید
    با تشکر
  • مهلا اقاکاظم
  • سلام...وب باحالی دارین.. خوشحال میشم به وب منم بیاین اما وبم شاید مسخره باشه وخوشتون نیاد:) به هرحال بازم میام پستات خیلی خوب بودن مرسی :)
  • ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
  • like
    دسته شبیه دست داعشیاس.
    مررررررررررررررسی پست
    لطف داری ولی اگه دوس داری پستش کن من ک مطالبو نخریدم!!!
    مرسی *_^
    هنوز نتونستم عکس باحال بگیرم از اینترنت...متاسفانه
    اوووووووووف:|
    خودت میگی زر مفت ...
    جالب بود..
    بعضی ها تکیه کلام شونه..نباید جدی گرفت..
    لطف داری عزیز...
    اگه دوست داشتی بفرس
     آپـــــــــــــــــــم عزیز بدو بیا
    خو اگه لینکاشونو داری برام بذار تو ی نظر ک برم ببینمشون
    بفرما اینم ایمیلم...^_^
  • fatemeh S.NAKHAEI
  • لعنت به این کلمه
    لایک
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی