نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

قــافیــــه به قــافــــیه باخــــــــــــــــــــــــتم
بــــرگ به بــــرگ
واژه بــــــــه واژه
و اینک تنها داشته من حس تلخ نداشته هایی است
که شعر نمی شود ، اما آوار می شود
چقدر خوب است که دلتنگم
چقدر خوب است که چیزی ندارم تا از دست بدهم
چقدر خوب است که بغض دارم
من نه *شاعرم* و نه هوس دارم به شروع دردهای دوباره اما...
بد باختم ، بد...
من به حس جنونی باختم که باورم بود ...
زیر هم نوشتن این واژه ها دلیل بر *شعر* نیست
دلیلش واژه هایی است که به هم ربط ندارند ، اما
هر کدام از یک درد حرف میزنند ...
" من به زیادی عشق باختم "

▪▪▪ ﭘﻨﺠﺸﻨﺒﻪﺍﺳﺖ ▪▪▪ ❗

نفرین شده


▪▪▪ ﭘﻨﺠﺸﻨﺒﻪﺍﺳﺖ ▪▪▪ ❗
خدا بیامــــرزه اونایــے ک با ما نموندڹ
بہ سلامتے اونۍ ڪہ پیشمہ
      چہ رفیقمہ
          چہ عشقمہ

  • Mohammad sh

نظرات  (۱۲)

  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • جوون باو
    فاتحه هم بفرسیم؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    بستگی به خودتون داره
    فرستادم رف:)
    بدجوررررررمرده...
    خدا بیامرزه همهرو
  • مهلا اقاکاظم
  • اونا رفتن راحت شدن..خدا ماروهم راحت کن  .مرسی :|
  • محمد محمدیان
  • خدا تموم عزیزانی را که به رحمت الهی رفتند رو مورد لطف ومغفرت خودش قرار بده
    آمین
    خدا بیامرزه زنده های مرده رو ...
    روح همه ی درگذشتگان شاد..
    جمعه تان به شادی
    ✘وقتی داغونے ....... ◀هرکے ازراه میرسہ میگہ:حقتہ....❗❗ صدباربھت گفتم این کارونکن....▶
◆سرکوووووووووفت......... ◆دادوبیداد........ ◆تیکه های الکے... ...... ◆قرص .... ◆درد... ...
◆تنهایے... ✔امامحض رضاے خدایکے نیس بزنہ روشونت وبگہ....
↯ درکت میکنم↯

    آره دیگه رفتم کلی عکس گرفتم از اینترنت
    مرسی
    پستاتو دوس میدارم ب مقدار زیاد :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی