نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

قــافیــــه به قــافــــیه باخــــــــــــــــــــــــتم
بــــرگ به بــــرگ
واژه بــــــــه واژه
و اینک تنها داشته من حس تلخ نداشته هایی است
که شعر نمی شود ، اما آوار می شود
چقدر خوب است که دلتنگم
چقدر خوب است که چیزی ندارم تا از دست بدهم
چقدر خوب است که بغض دارم
من نه *شاعرم* و نه هوس دارم به شروع دردهای دوباره اما...
بد باختم ، بد...
من به حس جنونی باختم که باورم بود ...
زیر هم نوشتن این واژه ها دلیل بر *شعر* نیست
دلیلش واژه هایی است که به هم ربط ندارند ، اما
هر کدام از یک درد حرف میزنند ...
" من به زیادی عشق باختم "

هََــــــرررــۍْ

نفرین شده

هََــــــــۍْ فِــــــــلٰانِــــۍْ ✋

وَقْـــتِیْ از زِندِگیمْ پَرتِت کَردَم بیرونْ حَـتّـیْ فِــکْرِ بَـرگَشْــتَـمْ نَـــکُـڹْ❗

 ⬅ دَر دُنْــیٰــاٰۍْ ??مَــــــڹْ??

هِیــچْ ↙آشــغٰالٓـیْ↘ بـٰازیـٰـاٰفـتْ نَمیــشّوَد
⇜مَشْتے ⇝

☜گُنده تَر از زَمیــــــڹ کِه نیســــتے...∅
☜هستے ؟؟

☜زَمیڹ با هَمِــــہ اوباهـَــــتِشّ...↺↻

⇩زیر پاے مَنہ⇩

✘پَسّ بِکـــــــِـشْ کـنِـــــار✘  

♣ﺑِـﻪ ﮔُـﻬَـﻢ ﺯﯾـﺎﺩ ﺍِﺣـﺘﺮﺍﻡ ﺑِـﺰﺍﺭﯼ ﻣـﯿﮕﻪِ ﻣَـﻦ ﺑَـﺴـﺘـﻨـﯽ ﮐﺎﮐﺎﺋﻮﯾـﯿﻢ★

♣ﭼِـــــﻪ ﺑﺮﺳﻪ بہ ﺑﻌﻀــﯿـــﺎ !!!★


☜ﺗـﻮ☞ ﮔـــــﺂﺯ ﻣــﯿﮕﯿــﺮﮮ ﻭﻟـﮯ ↫ﻣـَــــﻦ↬ ﺟـــــــــِﺮ ﻣﯿـَﺪَﻡ ✔

ﺁﻧﺎﺗﻮﻣﯿـہ ✘ﺳـــــــَـﮓ✘ ﺑﺎ ♚ﮔـــــــــــﺮﮒ♚ ﺧﯿﻠﮯ ﻓـﺮﻕ ﺩﺍﺭه √

♣هــHeـــه★

✔ کَـسـی کِـه اَز مَـن گُـذَشـٺ...
✔ نِـمـیـگَـم واسَـم دَر گُـذَشـٺ...
✔مـیـگَـم هِـرررررررری خـوش گُـذَشت ﺍَﺧـــــــﻼﻕ ﻣَﺨــــــﻼﻗ ﻧﺪﺍﺭﻡ√√
غرورمو بشکونۍ کمرتو میشکونم‘‘‘’’’
ﻓﻘــــــــﻄـ ...
ﯾﻪ ﺭﻭﺍﻧﯿــــــــــــﻢ ﮐﻪ لنگه ﻧﺪﺍﺭﻩ ☞♚
???? من کلا سہ نفرم ????
معرفی میکنم
✖خـــــودم✖
✖غــــــــــرورم✖
✖اون روۍ سگـــــم✖

  • Mohammad sh

نظرات  (۹)

زمانی شاد هستیم که برای رویاهای درونمان مشابهی در دنیای خارج وجود داشته باشد.
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • لایک
    عالی
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • نه چهر نفری دیگه!کرم درون رو هم حساب کن خخخ...
    لایک داشت..
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • ببخشید کامنت قبل چهار رو اشتباه نوشتم...
    عالی بود عالـــــــــــــــــــــــــــــی...
    بیا وبم بی زحمت ببین عکسا برات میاد؟
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • لایک

    شکلک تشویش
    به بعضی ها فقط راه خروج رو باید نشان داد...
    این آدمها جز دردسر چیزه دیگه ای برای آدم ندارند..................
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی