نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

قــافیــــه به قــافــــیه باخــــــــــــــــــــــــتم
بــــرگ به بــــرگ
واژه بــــــــه واژه
و اینک تنها داشته من حس تلخ نداشته هایی است
که شعر نمی شود ، اما آوار می شود
چقدر خوب است که دلتنگم
چقدر خوب است که چیزی ندارم تا از دست بدهم
چقدر خوب است که بغض دارم
من نه *شاعرم* و نه هوس دارم به شروع دردهای دوباره اما...
بد باختم ، بد...
من به حس جنونی باختم که باورم بود ...
زیر هم نوشتن این واژه ها دلیل بر *شعر* نیست
دلیلش واژه هایی است که به هم ربط ندارند ، اما
هر کدام از یک درد حرف میزنند ...
" من به زیادی عشق باختم "

هشتاد ضرب شلاق حقش بود...

نفرین شده


گفتم:جرمش چیست

گفت:چون شراب خورده است

گفتم:چرا شلاقش میزنید

گفت:شراب حرام است

گفتم:چرا حرام است

گفت:هر چیز که به بدن انسان ضرر برساند حرام است

گفتم:شراب به بدن بیشتر ضرر میرساند یا شلاق

سکوت کرد

  • Mohammad sh

نظرات  (۷)

سلام مطالبتون خیلییییییییی خوبه خیلی خوشم آمد
هه....

واقعا..!
  • مهلا اقاکاظم
  • روزی پسری از پدرش پرسید:چرا همه میگویند سیگار کشیدن بد است؟
    پدر مغرورش با بی تفاوتی سیگار را لای انگشتش چرخاند وگفت:چون برای بدن ضرر دارد!
    پسر گفت:پس چرا همه ی ادم بزرگها سیگار میکشند؟
    پدر گفت:زندگیشان سخت است...مجبورند!
    پسرگفت:کی مجبورشان کرده؟
    پدر که بی حوصله شده بود گفت:بزرگ میشی میفهمی!
    پسر سکوت کرد وگفت:امیدوارم هرگز بزرگ نشوم...چون دلم نمیخواهد مثل ادم بزرگها مجبور به سیگار کشیدن...گناه کردن...خیانت کردن ودروغ گفتن بشوم!

    کاش پدرش میفهمید که پسرش انقدر بزرگ شده که کار های او را میفهمد! ادم بزرگها
    هیچ وقت بزرگ نمیشوند فقط
    پیر مبشوند!!!
  • مهران زرگرزاده
  • خیلی وبلاگت تاریکه دوست عزیزم من از تاریکی می ترسم

  • آقای سر به هوا ...
  • قابل تامل بود ...
    سلام
    این آقا رو دارن برای روز حساب سبکش میکنن.
  • ؟؟؟؟؟ (شباهنگ)
  •  باز دلم گفتا گله از می فروشِ پیر کنم
            مفتی و شیخ و می و میخانه را تکفیر کنم
     مرغِ دل دیوانه شد ساقی بگو بهرِ خدا
            تا به کی دیوانهء بیچاره را زنجیر کنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی