نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

نفرین شده از عشق

نفرین شده

قــافیــــه به قــافــــیه باخــــــــــــــــــــــــتم
بــــرگ به بــــرگ
واژه بــــــــه واژه
و اینک تنها داشته من حس تلخ نداشته هایی است
که شعر نمی شود ، اما آوار می شود
چقدر خوب است که دلتنگم
چقدر خوب است که چیزی ندارم تا از دست بدهم
چقدر خوب است که بغض دارم
من نه *شاعرم* و نه هوس دارم به شروع دردهای دوباره اما...
بد باختم ، بد...
من به حس جنونی باختم که باورم بود ...
زیر هم نوشتن این واژه ها دلیل بر *شعر* نیست
دلیلش واژه هایی است که به هم ربط ندارند ، اما
هر کدام از یک درد حرف میزنند ...
" من به زیادی عشق باختم "

no subject

نفرین شده

⇩مــَـــــن⇩

 مِعدَمو با الکل ،مَشروب و قرص ✔

 گوشِمو باهَنذفری های شَبانه ✔

 مُخمو با گل و سیگاری و نعشه جات✔

ریه مو باسیگارو دود و دم ✔

 اَعصابِمو با خاطرات ✔

 چِشِمو با قرمزی رگاش ✔

 بــــــــــه فــ..آ..کــ دادم ➣ حالا اَزَم یہ روحِ خاکِستَرے مونده ☆

 پس با من کل ننداز مَشتے➣


  • Mohammad sh

نظرات  (۱۱)

اوکی..
دمت گرم..
  • مهلا اقاکاظم
  • عکس ها کاره خودته؟؟
    متن رو قبل تو بلاگ فیروزه دیده بودم...
    عالی! ;)
    پاسخ:
    بله کار خودمه

    ن مهلا....
    متنی ک تو بلاگ منه با این فرق داره...


    دمت گرم محمد....لااااااااایــــــــــک
    ن مهلا....
    متنی ک تو بلاگ منه با این فرق داره...


    دمت گرم محمد....لااااااااایــــــــــک
    آپم محمد :)
    سلام

    هیچکدوم....ترک کردم ^_^
    :)
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • هه لایک

     سلام...

    یه پست گذاشتم و یکم حرف زدم با همه...حتما بیا و بخونش...

    حتما بیا...
  • مهلا اقاکاظم
  • چرا نمیتون سیکیترادم لاشی رو ببینم؟!؟
    میره تو پیوند.. :|
     سلام سلام سلام سلام سلام....صبح بخیر :)


    آپم آپم آپم آپم...بدو بیا :)))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی